Nieuwjaarsreceptie 14 januari 2024 druk bezocht

23 januari 2024 11:00

Zondag 14 januari jl. vond bij onze vereniging de nieuwjaarsreceptie plaats. Met de aanwezigheid van veel van onze leden werd het een gezellige en geanimeerde middag. Zoals altijd werden er ook weer jubilarissen gehuldigd en werd de Metselaar uitgereikt aan twee geweldige vrijwilligers.
Nadat Hans Akkers van de Speldjescommissie de middag had geopend, hield voorzitter Aloys Meij zijn nieuwjaarstoespraak. Maar eerst herdacht hij drie in het voorbije jaar overleden leden, t.w. Wil Nicolasen, Jos Hermens en Ron Lotthrinkx, alle drie mensen met grote verdiensten voor SV Hatert.
De voorzitter stond natuurlijk uitvoerig stil bij de ontwikkelingen binnen de club, m.n. het afscheid nemen van de voetbaltak en de toekomst van onze omnivereniging, waarin tennis de hoofdactiviteit zal zijn. De gemeente Nijmegen heeft laten weten dat wij vanwege de woningbouw van sportpark Vossendijk moeten vertrekken, maar de onderhandelingen van SV Hatert met diezelfde gemeente over een nieuwe accommodatie lopen tot dusver stroef. De gemeente heeft echter de morele verantwoordelijkheid en de plicht om voor onze vereniging een nieuwe locatie en accommodatie te realiseren, waarnaar men overigens zegt naarstig op zoek te zijn.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!