Vrijwilligers

Van ieder lid wordt verwacht dat hij/zij incidenteel vrijwilligers activiteiten verricht voor onze vereniging. Indien noodzakelijk wordt u hiervoor gevraagd door een van onze bestuursleden, dan wel daartoe aangestelde personen.

Daarnaast heeft de vereniging ook leden (al dan niet actief als tennisser, biljarter, darter, golden oldie), die frequent/regelmatig vrijwilligersactiviteiten voor onze vereniging verrichten zoals regelmatig bardiensten verrichten, inkoop goederen verzorgen, regelmatig baan-, sportveld en ander onderhoud plegen, dan wel vrijwilligersactiviteiten coördineren etc. Veelal zijn het vaste activiteiten en zijn deze persoenen door het bestuur als zodanig daarvoor aangesteld. Deze vrijwilligers kunnen onder nadere voorwaarden korting krijgen op hun het lidmaatschapcontributie. De nadruk ligt bij deze vrijwilligers-activiteiten op het frequent/zeer regelmatig doen.Voor zover deze leden geen lid zijn van onze vereniging op grond van het NIET deelnemen aan een van onze sportafdelingen, wordt zij aangemerkt als lid-vrijwilliger.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!