Tennisleden SV Hatert in actie in de Jan Massinkhal

23 januari 2024 19:15

“Gemeente Nijmegen, zeg ons waar we heen kunnen!!”

Dinsdagavond 16 januari jl. hebben onze tennisleden actie gevoerd in de Jan Massinkhal tijdens de "Inloopavond Bestemmingsplan Kanaalknoop Zuid", het gebied waar onze huidige sportvelden liggen.
Met ongeveer 30 leden (zie foto) zijn we om kwart voor acht gewapend met tennisrackets en een spandoek de inloopruimte binnengegaan, hetgeen absoluut indruk maakte op de aanwezigen. Een aantal van onze leden ging vervolgens stevig in discussie met mensen van de gemeente Nijmegen. Dat ging uiteraard over het uitblijven van enig perspectief voor onze tennisclub, na gedwongen vertrek van onze huidige locatie. Zo ontstaat steeds meer het idee dat we door de gemeente aan het lijntje worden gehouden.
Laten we hopen dat deze door ons lid Thijs Volkers geïnitieerde actie de zaak een zetje in de goede richting zal geven. En gezien het verleden en heden heeft SV Hatert gewoon recht op een coulante behandeling!
Degenen die hebben meegedaan en vooral ook Thijs Volkers en Gerda Tonen (voor het mooie spandoek): nogmaals hartelijk dank.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!