19 februari: FIFA toernooi voor jeugd in omgeving

21 januari 2022 16:30

FIFA toernooi

fifa_toernooi_19_feb.jpgfifa_toernooi_19_feb_deel_2.jpg

Op zaterdag 19 februari 2022 vindt er bij de vereniging een FIFA-toernooi plaats voor onze eigen jeugdleden en de jeugd in de omgeving.

Het toernooi vindt plaats van 11.00-14.00 uur. Het zal bestaan uit een combinatie van onderlinge partijtjes FIFA (op groot scherm) en fysieke voetbalpartijtjes.  Voor allebei de onderdelen wordt de opgegeven jeugd in teams verdeeld zodat de teams onderling kunnen strijden voor de winst!

Op deze manier willen we de jeugd lekker samen laten bewegen en plezier laten hebben! Daarnaast kan er de jeugd verder kennis maken met onze voetbalvereniging en sportcomplex.

Voor een hapje en drankje wordt gezorgd. Deelname aan dit toernooi is gratis!

Opgeven kan tot 14 februari via:
Frits Albers
Tel: 06-25162951

We zien jullie graag op zaterdag 19 februari 2022 bij onze vereniging, sv Hatert!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!